Menu
Winkelmandje
Winkelmandje
  • Je winkelmandje is leeg.

Herstelling aanvragen

Voor elke aanvraag van de waarborg of herstelling, moet de klant de factuur en het label toevoegen in de doos van je product. Zonder dit document kan je aanvraag niet aanvaard worden.

U ontvangt het label in bijlage binnen de 48 uur na de e-mailbevestiging van uw aanvraag.

Herstelling aanvragen

Bij herstelling binnen de wettelijke garantietermijn en voorwaarden zorgt Art & Craft en de fabrikant ervoor dat u het toestel zo snel mogelijk terug hebt in werkende staat. 

Bij herstelling buiten de wettelijke garantietermijn en voorwaarden zijn alle kosten zelf te dragen, incl €19,99 (administratie- en transportkost).
Hiervoor wordt, alvorens herstel, het defect onderzocht en een offerte voor reparatie opgemaakt.
Na analyse van het defect en het opmaken van een reparatievoorstel heeft u als klant hierbij 3 mogelijkheden

  • U gaat akkoord met het reparatievoorstel incl. kosten en krijgt uw toestel binnen redelijke termijn in werkende staat terug.
  • U weigert reparatie en wenst het toestel (onhersteld) terug, hierbij betaalt u de bestekkost (circa. € 60,-)
  • U weigert reparatie en vergoeding van bestek- & transportkost, hierbij wordt het toestel vernietigd.

"Bent u niet tevreden met de afhandeling? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."